Tazminat Davaları

Sevgiliye Tazminat Davası Açabilirsiniz

fta May 16

Şaşırdınız değil mi? Evet sizi terkeden sevgiliye tazminat davası açılabilir. Tabi bunun kendi içerisinde şartlarının oluşmuş olması gerekir.

Sevgiliye Tazminat Davası Açmak mı Çikolata Krizi mi?

Sizi terk eden sevgilinize karşı tazminat davası açabilmek için gerekenler ne gibi şeyler olabilir? Mesela;

a) sevgilinizin isteğiyle işinizi bırakmanız

b) yaşadığınız şehri veya  sosyal çevrenizi değiştirmeniz önde gelen iki sebep.

Kısacası sizde ciddi anlamda etki yaratmış veya yaratacak durumlara maruz kaldıysanız ve üzerine de terk edildiyseniz yapmanız icabeden 3 şey var.

1) Çikolataya gömülüp ağlama nöbetleri geçirmek,

2) Psikolog desteği almak

3) Tazminat davası açarak onun bu yaptığını yanına bırakmamak.

Şüphesiz bazıları bu durum için “Allahından bulsun” diyecektir. Ama terk edilen sevgilinin 25 kaplan gücünde olabileceği gerçeğini varsayarsak hem yaşadığınız hezeyanı bir nebze olsun giderecek hem de eski sevgiliye sıkıntı verecek olan tazminat davası açma yolunu tercih etmenizi öneririm. Bu sayede belki bi nebze olsun içiniz rahatlar.

Dava Nereye ve Nasıl Açılır?

Tazminat davasını sizi terkeden sevgilinizin ikametgahının olduğu yerdeki Asliye Hukuk Mahkemesinde açmanız gerekir.

Dava Zamanaşımı Var mı?

Elbette var; terk edildiğinizi öğrendiğiniz tarihten itibaren 2 yıl ve her şartta 10 yıl içerisinde davanızı açmanız gerekir.

Eski sevgiliniz sizi sürekli tehdit ediyorsa yapabileceklerinizi öğrenmek isterseniz buraya tıklamanız yeterli.